مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در بنیاد شهید اصفهان:

شغل مددکاری نیازمند دقت و احترام است

حجت‌الاسلام «موسوی مقدم» با اشاره به جایگاه پرستاری و مددکاری ایثارگران از منظر اخلاقی و فرهنگ دینی، گفت: شغل مددکاری نیازمند دقت و احترام است.
کد خبر: ۶۸۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ - 29August 2024

شغل مددکاری نیازمند دقت و احترام استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین «موسوی مقدم» مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در آئین تجلیل از مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت مناسبت‌های ماه صفر اظهار داشت: انتخاب عنوان تجلیل از مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ایام زینبی(س) عنوان بسیار خوبی است و امیدواریم همه ما از فیوضات این ماه بهره‌مند شویم. 

وی افزود: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از مددکاران عزیز برگزار شده است. مدیران بنیاد شهید به دلیل اهمیت و ضرورت شغل مددکاری، باید از مددکاران تشکر و تقدیر کنند و در جلسات کارشناسی باید درباره اهمیت و ضرورت کار این حوزه گفته شود. علاوه بر آن باید در حوزه عملکردی بر مبنای آمار و ارقام، گزارشات بالینی و کلینیکی ارائه شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با حضور سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در بنیاد و معاونین از مددکاران فعال بنیاد شهید تجلیل شد. 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار