فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین خبر داد:

اعزام ۴۷۰ زائر سپاه ناحیه امام سجاد شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور

سرهنگ «عبدالهی» گفت: ۴۷۰ زائر سپاه ناحیه امام سجاد شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.  
کد خبر: ۶۸۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ - 30August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مجید عبدالهی» فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اظهار داشت: ۴۷۰ زائر در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان قزوین که شامل شهر اقبالیه ، محمود آباد ، نصرآباد و دانش ، چوبیندر ، بخش طارم ، کوهین و الموت شرقی و غربی می شود بمنظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت شهدای مظلوم و گرانقدر غرب کشور به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام خواهند شد .

وی خاطرنشان کرد: از توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)این است که باید حماسه‌ی شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسلهای آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و تواناییهای این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند. 

سرهنگ عبدالهی ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه ی ما این مقطع تاریخىِ حساس دفاع مقدس را هرگز فراموش نکنیم و امنیت و آرامش خود را مرهون رشادت های آنها بدانیم . این راهیان نور این اظهار ارادتها، این یادبود گرفتنها، به ما کمک میکند به تااین یادها و خاطرات را در ذهنمان زنده نگهداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها