مسابقه «افسانه‌ها» تا پایان بهمن ماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره مسابقه داستان‌نویسی «افسانه‌ها» تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ - 02February 2016

مسابقه «افسانه‌ها» تا پایان بهمن ماه تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برخلاف فراخوان اولیه این مسابقه که زمان آن تا پایان دیماه قید شده بود، علاقهمندان میتوانند آثار خود را در سه ژانر علمی - تخیلی، فانتزی و وحشت تا پایان بهمنماه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

علاقهمندان به شرکت در این مسابقه ادبی میتوانند با مراجعه به پرتال این مسابقه به آدرس www.asfcontest.ir برای ثبت اثر خود اقدام کنند.

بر اساس این فراخوان، موضوع آثار ارسالی آزاد است و آثار الزاما باید در قالب داستان کوتاه و بلند طراحی شده باشند. داستان کوتاه بین 2000 تا 15000 کلمه و داستان بلند از 15000 و بیشتر در نظر گرفته شده است. همچنین آثار ارسالی باید در قالب doc و docx باشند و فونت و اندازه فونتها با توجه به تعداد کلمات مدنظر دلخواه است.

از دیگر وجوه این دوره مسابقه آن است که محدودیتی در زمینه تعداد داستان کوتاه ارسالی برای هر نویسنده وجود ندارد ولی هر نویسنده تنها میتواند سه اثر بلند به دبیرخانه ارسال کند. همچنین از دیگر وجوه این دوره مسابقه آن است که آثاری که در مطبوعات یا نشریههای معتبر به چاپ سیده باشند امتیاز ویژه کسب میکنند و آثاری که به صورت بومی نوشته شده باشند امتیاز ارفاقی به دست میآورند.

جایزه ویژه نویسنده کمسن و سال بر اساس تعداد شرکتکنندگان به یک تا سه نفر از نویسندگان برتر 10 تا 14 سال اهدا میشود و آثار ارسالی به منزله مجوز نشر به صورت چاپی با الکترونیکی به نام ارسالکننده خواهد بود.

در مراسم اختتامیه این دوره ناشر افسانهای سال، کتاب محبوب سال و نیز مترجم افسانهای در سه ژانر علمی - تخیلی، فانتزی و وحشت معرفی خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها