کارگاه «افق‌های نو و رازهای قصه‌گویی» در جشنواره قصه گویی برپا می‌شود

کارگاه آموزشی «نقش قصه در تفکر انتقادی، خلاق و مراقبتی» به همراه سه نشست دیگر، در روز پنج‌شنبه 29 بهمن، در حاشیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ - 17February 2016

کارگاه «افق‌های نو و رازهای قصه‌گویی» در جشنواره قصه گویی برپا می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هجدهمین جشنواره بینالمللی قصهگویی در ادامه برنامه های خود اقدام به برگزاری سلسله کارگاه هایی با محوریت قصه گویی کرده است.

سخنرانی این کارگاه را دکتر سعید ناجی پژوهشگر برعهده دارد کارگاهی که روز پنجشنبه 29 بهمن 1394، ساعت 8 تا 11:50 صبح در مرکز آفرینشهای فرهنگیهنری کانون در خیابان حجاب، برگزار خواهد شد.

همچنین، نشستهای «افقهای نو در قصهگویی»، ساعت 14 تا 16 با حضور الهه حریریان، لاله خسروی و محمدامین چیتگران نویسنده و پژوهشگر در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون، برگزار میشود.

نشستهای «یکصد و هفتاد سال با هزار و یک شب» با حضور ابراهیم اقلیدی و مسعود میری مترجم و نویسنده و «رازهای قصهگویی» با حضور بئاتریس مونتهرو قصهگوی اسپانیایی انجام خواهد شد.

برنامههای بخش علمی هجدهمین جشنواره بینالمللی قصهگویی در روزهای 24 تا 29 بهمن، هر روز از ساعت هشت صبح آغاز میشود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

هجدهمین جشنواره بینالمللی قصهگویی قرار است طی روزهای 27 تا 30 بهمن در مرکز آفرینشهای فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شود.

مراسم پایانی و تجلیل از برگزیدگان و راهیافتگان به مرحله نهایی جشنواره عصر روز 30 بهمن در محل سینما کانون واقع در خیابان شهید بهشتی- خیابان خالداسلامبولی(وزرا) مجتمع فرهنگی شهید ملک شامران برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار