کنعانی:

رژیم صهیونیستی بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین‌های فلسطین کاشته است

سخنگوی وزارت امور خارجه امشب گفت: رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی، چون و چرای دولت آمریکا، به گمان خام خویش در پی ایجاد بازدارندگی و پایان مقاومت در تمام جغرافیای فلسطین است، اما بی‌گمان این رژیم با این حجم از جنایات به ویژه در ۱۱ ماه اخیر، بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین فلسطین کاشته است.
کد خبر: ۶۸۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ - 31August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (شنبه) دهم شهریور ماه با اشاره به تهاجم نظامی رژیم اسرائیل به غزه که قریب به ۱۱ ماه است، همچنان ادامه دارد و جنایات و نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه بیان کرد: ساکنان مظلوم، اما صبور و مقاوم نوار ‎غزه، در حالی سیصد و سی امین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این باریکه را پشت سر گذاشته‌اند که بیش از ۴۰ هزار نفر از ساکنان این دیار که اکثر آنان زنان و کودکان هستند، در این مدت توسط باند جنایتکار صهیونیستی به وحشیانه‌ترین وجه ممکن به خاک و خون کشیده شده‌اند؛ پیکر‌های متلاشی شده هزاران انسان اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان زیر آوار‌ها و ویرانه‌های غزه مدفون هستند؛ حدود ۹۰ درصد ساکنان آن آواره شده‌اند.

کنعانی: رژیم صهیونیستی بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین‌های فلسطین کاشته است

 وی افزود: بنا بر اعلام و اعتراف نهاد‌های بین‌المللی بیمارستا‌ن‌ها، مدارس، مراکز خدماتی و ... تا مرز صد در صد نابود شده‌اند و حتی با پایان گرفتن جنگ نابرابر کنونی، سال‌ها طول خواهد کشید تا ویرانه‌های غزه خاکبرداری شود. کنعانی اضافه کرد: بخش‌های زیادی از این باریکه، به دلایل زیست محیطی متأثر از حجم بمباران‌های صورت گرفته، برای سال‌ها غیر قابل سکونت خواهد ماند.

پرده تزویر از چهره دروغین مدعیان حقوق بشر در غرب کنار زده شد

این دیپلمات ارشد ایرانی خاطرنشان کرد: ۳۳۰ روز جنگ ناجوانمردانه علیه غزه، همراه با شنیع‌ترین و نفرت‌انگیزترین جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها نسبت به غیرنظامیان بی‌دفاع و بی‌پناه، شاخص و میزانی جهانشمول برای اندازه‌گیری مرز‌های انسانیت و شرافت در مقابل رذالت و پلیدی و معیاری روشن برای شناخت حق از باطل است.

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان باریکه غزه، نه فقط چهره پلید و ضدبشری اشغالگران فلسطین را آشکارا به جهانیان نشان داد، بلکه پرده تزویر را از چهره دروغین مدعیان حقوق بشر در غرب کنار زد و دستان آغشته به خون آنان را که همواره با ترفند‌های دروغین سیاسی و ابزار‌های رسانه‌ای آراسته و پوشانده می‌شد، آشکار و رسوا کرده است.

 رژیم صهیونیستی بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین‌های فلسطین کاشته

کنعانی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری گفت: صهیونیست‌های خونریز و خون‌آشام که گویی هنوز از خون ده‌ها هزار شهروند فلسطینی ساکن غزه، سیراب نشده‌اند، این روز‌ها در سایه بی‌عملی جامعه جهانی، سودای تکرار جنایات غزه را در کرانه غربی ‎فلسطین در سر می‌پرورانند.

 سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی، چون و چرای دولت آمریکا، به گمان خام خویش در پی ایجاد بازدارندگی و پایان مقاومت در تمام جغرافیای فلسطین است، اما بی‌گمان این رژیم با این حجم از جنایاتی که در حق ملت مظلوم فلسطین به ویژه در ۱۱ ماه اخیر مرتکب شده، بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین فلسطین کاشته است.

وی ادامه داد: بی گمان رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین هرگز تحقق نخواهد یافت، بلکه برعکس، نقطه پایان این دالان جنایت، آغاز درخشش پیروزی ملت صبور و مجاهد فلسطین و شکست و فروپاشی کامل رژیمی خواهد بود که هویت جعلی و نامشروع خود را بر پایه تجاوز، اشغال، ترور، جنایت و کشتار بیگناهان بنا نهاده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها