مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

عرض ارادت به امام رضا (ع) هدف کاروان سوارکاری خراسان شمالی

اسماعیل زاده گفت: کاروان زیارتی و ورزشی سوارکاران خراسان شمالی با مشارکت و همکاری بسیج ورزشکاران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) فاصله بین بجنورد تا مشهد را می‌پیمایند.
کد خبر: ۶۸۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ - 01September 2024

عرض ارادت به امام رضا (ع) هدف کاروان سوارکاری خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «مجید اسماعیل‌زاده» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جمع خبرنگاران از حرکت کاروان اسب‌سواران خراسا‌ن‌شمالی به سوی حرم رضوی خبر داد و اظهار داشت: کاروان زیارتی و ورزشی سوارکاران خراسان شمالی با مشارکت و همکاری بسیج ورزشکاران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) فاصله بین بجنورد تا مشهد را می‌پیمایند.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: از افراد حاضر در این برنامه، ورزشکاران عزیز اهل تسنن در کنار سوارکاران اهل تشیع حضور دارند که نشان از ارادت ویژه این مذاهب به امام رضا علیه السلام دارد که در ادامه مسیر  از استان‌های گلستان و خراسان رضوی هم به این جمع اضافه خواهند شد.

وی در پایان افزود: این کاروان در مسیر ورزشی و زیارتی خود به مدت ۵ روز در ایستگاه‌های روستای سیساب، شیروان، قوچان، چناران و در نهایت مشهد مقدس اطراق خواهند کرد. کاروان ورزشی سوارکاران با هدف عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در سالروز شهادت جانسوز این امام همام و به منظور وحدت@آفرینی و انسجام بین مذاهب و اقوام تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها