مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی شریکی مطمئن برای سرمایه گذاران خارجی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان، شریکی مطمئن و معتبر برای سرمایه گذاران و شرکای خارجی در ایران است.
کد خبر: ۶۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ - 02February 2016

تامین اجتماعی شریکی مطمئن برای سرمایه گذاران خارجی است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش در دیداری که نمایندگان شرکت vinciفرانسه با وی داشتند، افزود: این سازمان، هم قدرت مذاکره بالائی با دولت دارد و هم اینکه از گردش مالی بالائی برخوردار است.

وی تاکید کرد: حوزه اقتصادی سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از نهادهای سرمایه گذاری و قطب های اقتصادی از همکاری بین المللی استقبال می کند و آماده همکاری با شرکت های معتبر خارجی است.

نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی عمومی غیر دولتی و دارای سرمایه اجتماعی ناشی از 60 سال ارائه خدمات به مردم ایران است؛ این سازمان به دلیل غیردولتی بودن برای فعالیت و مشارکت اقتصادی درگیر بوروکراسی دولتی نیست و بر این اساس قابل اعتمادترین شریک برای شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

نوربخش با اشاره به 80 بیمارستان و 350 مرکز درمانی این سازمان اظهار کرد: بیمارستان میلاد به عنوان بزرگ ترین بیمارستان های کشور به سازمان تامین اجتماعی تعلق دارد و یکی از برنامه های این سازمان در بخش درمان، ایجاد برند بیمارستان میلاد در کشور است.

وی ادامه داد: بیمارستان هائی با برند میلاد در کشور در حال احداث است که نحوه فعالیت آنها مشابه خواهد بود و با بیمارستان میلاد تبادل پزشک و بیمار خواهند داشت؛ این استراتژی در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و احتمالا در این زمینه، امکان همکاری با شرکت ونسی وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ایجاد یک شرکت مدیریت پروژه با همکاری شرکت ونسی و یکی از شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی را برای شروع همکاری مشترک پیشنهاد داد و گفت: در زمان حاضر تامین اجتماعی معادل 25 میلیارد دلار پروژه در دست اجرا دارد و همکاری با سرمایه گذاران خارجی برای اجرای این پروژه ها و تامین تجهیزات را می توانیم در شرکت مشترکی که با ونسی ایجاد می شود، دنبال کنیم.

**ایران کشوری امن با گذشته تاریخی است

جرمی استالر مدیرعامل بخش ساخت و ساز شرکت فرانسوی vinciنیز در این دیدار گفت: در فرانسه وقتی درباره ایران صحبت می کنیم همه اذعان دارند که ایران، کشوری امن با گذشته تاریخی است؛ ما می دانیم که در ایران می توانیم به عنوان کشوری امن کار کنیم و همکاری داشته باشیم.

وی افزود: زمینه های مشترک برای همکاری بین شرکت ونسی با شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی وجود دارد، شرکت ونسی در رابطه با احداث پروژه های ساختمانی و عمرانی از شرکت های معتبر در جهان است.

استالر ادامه داد: گروه ما برای سرمایه گذاری و همکاری اقتصادی بلند مدت در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت دارد و گردش مالی این شرکت سالانه حدود 38 میلیارد یورو است و نزدیک به 200 هزار تن در این شرکت مشغول به کارند.

وی با بیان اینکه 90 درصد پروژه هائی که در این شرکت اجرا می کنیم به صورت فاینانس است و با مشتریان مختلف از بخش های دولتی و خصوصی و نیمه خصوصی همکاری داریم ، گفت: ما در یکصد کشور جهان در حال فعالیت هستیم و 2 هزار و یکصد شرکت زیرمجموعه داریم.

مدیرعامل بخش ساخت و ساز شرکت فرانسوی vinciگفت: یکی از روش های فعالیت این شرکت در کشورهای مختلف این است که یک شرکت منطقه ای ایجاد می کنیم. این شرکت با شرکت های دیگری به همکاری می پردازد و امیدواریم در آینده بتوانیم با این روش در ایران نیز به فعالیت بپردازیم.

وی اضافه کرد: یکی از فعالیت های این شرکت احداث هتل های لوکس پنج ستاره است که در این بخش می توانیم با همکاری شرکت های وابسته به تامین اجتماعی یک برند هتل پنج ستاره در ایران ایجاد کنیم. همچنین مدیریت و بهره برداری از فرودگاه ها از دیگر زمینه های فعالیت شرکت است که در کنار هتل ها می تواند زمینه ساز فعالیت مناسب تر باشد.

وی احداث بیمارستان را از دیگر زمینه های همکاری با سازمان تامین اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: احداث بیمارستان از زمینه های فعالیت شرکت ونسی است و برای اجرای این پروژه ها گروهی را در فرانسه تشکیل داده ایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار