قدردانی رئیس سازمان اوقاف از موکب‌های خدمات‌رسان به زائرین اربعین حسینی

حجت‌الاسلام خاموشی با صدور پیامی از مدیران، خادمان و حامیان برگزاری موکب‌های خدمات‌رسان به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۸۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 01September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی از مدیران، خادمان و حامیان برگزاری موکب‌های خدمات رسان به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی رئیس سازمان اوقاف از موکب‌های خدمات‌رسان به زائرین اربعین حسینی

رفتند تا بینِ حرم‌ها ره بپویند 
عطری نشانی از گل نرگس بجویند 

مسیر عطر آگین راهپیمایی اربعین، بار دیگر، با حضور خیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام عطرآگین شد و نمادی از وحدت و اقتدار امت اسلامی و تجلی اراده‌ی الهی در حریم حرم اهل‌بیت گردید و چه زیباست میعادی چنین پرشور که چشم حقیقت‌جویان عالم را به خود خیره ساخته است.

این رویداد عظیم، همایش عشق و ایمان است و تجمعی بی‌همتاست از دل‌های عاشق و جان‌های مشتاقی که به سوی سرزمین نینوا رهسپار می‌شوند تا بار دیگر ارادت و غیرت و محبت خود را به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین و اصحاب و خاندان مطهرش (علیهم‌السلام) به نمایش بگذارند.

این راهپیمایی بزرگ حماسه‌‌ای باشکوه است و از ایمان و دلدادگیِ مجاهدانی حکایت می‌کند که جان و مال خود را در راه مولایشان نثار کردند. هر قدمی در این مسیر قدمی الهی است و هر خدمتی به راهپیمایان و زائران عتبات عالیات نصرتی از جانب خداوند بر عاشقان حسین است.

در این ایام و لیالی نورانی، به فضل الهی، تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از مدیران و رؤسای ادارات و همکاران سازمان اوقاف تا هیئات امنا، خدام بقاع متبرکه، مبلغین، مادحین، جامعه قرآنی، خیرین و متولیان و امنای موقوفات، همگی با قلب‌هایی مملو از عشق و اخلاص، در این مسیر نورانی به ایفای نقش پرداختند.

از این رو بر خود فرض می‌دانم از همه‌ی این عزیزان که در این راه مقدس گام برداشتند و با برپایی مواکب حسینی در داخل و خارج از کشور، به خدمتگزاری پرداختند‌ تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند بزرگ و متعال، مزید توفیقات و برکات الهی را برای این خدمتگزاران صدیق و مخلص مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در سایه عنایات خداوند متعال و توجهات خاصه‌ی حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام همواره در مسیر خدمت به اهل‌بیت علیهم‌السلام و اعتلای کلمه‌ی حق، سربلند و مؤید و منصور باشند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها