آئین اذن خدمت ۳۰۰۰ داوطلب طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» در حرم رضوی برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رضا علیه‌السلام سه هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند تا سومین طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت را با اذن حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) آغاز کنند.
کد خبر: ۶۸۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ - 01September 2024

آئین اذن خدمت ۳۰۰۰ داوطلب طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» در حرم رضوی برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام آئین اذن خدمت سه هزار داوطلب طرح ملی ویلچررانی زائران رضوی باعنوان «قدم به قدم در مسیر بهشت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین «عبدالله حسینی» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: سومین طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت در قالب ویلچرانی توسط اعضای جوان هلال احمر از امروز آغاز می‌شود و تا شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی افزود: خدمت در این طرح علاوه بر آثار و برکات معنوی برای جوانان، آرزوی بسیاری از افراد برای قرار گرفتن در این جایگاه است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه حضور جوانان به عنوان خادمین زائران امام هشتم افتخار سازمان جوانان است، گفت: در سازمان جوانان برنامه‌های فاخر بسیاری اجرا می‌شود اما طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت از همه طرح‌ها فاخرتر است و خداوند به سبب خدمتی که جوانان ارائه می‌دهند، بهترین‌ها را نصیبشان می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ حسینی در ادامه با اشاره به حضور اعضای جوان هلال احمر و خدمت به زائران امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر تصریح کرد: شما جوانان با خدمتی که ارائه می‌دهید، اصول فرهنگی را ترویج می‌دهید.

در پایان این مراسم جوانان میثاق‌نامه خدمت را قرائت کردند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار