رئیس پلیس راه خراسان رضوی خبر داد؛

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی در دهه پایانی صفر

سرهنگ میش‌مست از محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به مناسبت مراسم عزاداری آخر صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ - 29August 2024

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی در دهه پایانی صفربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «حسین میش‌مست» رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی صفر اظهار داشت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر در دستور کار پلیس راه خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس تردد وسائط نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء وسایل باری حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه مورخه ۱۰ شهریور تا ۱۴ شهریور در محور‌های اصلی خراسان رضوی ممنوع است.

 رئیس پلیس راه خراسان رضوی وی خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسائط نقلیه از محور قدیم مشهد- ملک‌آباد به صورت ۲۴ ساعته از روز شنبه دهم شهریور تا ساعت ۱۲ روز ۱۴ شهریور ممنوع بوده و این مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

سرهنگ میش‌مست گفت: تردد وسائط نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه دهم شهریورماه تا پایان ترافیک همان روز از مشهد به سمت جنوب (ملک‌آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود ضمن این که برای تخلیه ترافیکی، خروجی مشهد از این محور به‌عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد انواع موتورسیکلت جز موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی جهت ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۷ شنبه دهم شهریور تا ساعت ۶ پنجشنبه ۱۵ شهریور در محور‌های بزرگراهی مشهد- سبزوار و مشهد- تربت حیدریه و مشهد- قوچان و بلعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان داشت: امیدواریم با همکاری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) بتوانیم به وظایف و مسئولیت‌های خطیری که در این ایام بردوش داریم به خوبی و شایستگی عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار