پزشکیان درگذشت مادر شهید «موسوی» را تسلیت گفت

رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر سردار رشید اسلام، شهید «سیدعبدالرضا موسوی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ - 02September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم «فراهه عبدالخانی» مادر گرانقدر سردار رشید اسلام، شهید «سیدعبدالرضا موسوی» تصریح کرد: این مادر مومنه در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک خود، فرزندی مجاهد و مبارز تربیت کرد که در آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن اسلامی، شجاعانه در میدان جهاد و شهادت حاضر شد و نقشی فعال و اثرگذار در مقاومت مردم خرمشهر ایفا نمود و نام پرافتخار خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار کرد.

پزشکیان درگذشت مادر شهید «سیدعبدالرضا موسوی» را تسلیت گفت

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم «فراهه عبدالخانی» مادر گرانقدر سردار رشید اسلام شهید «سید عبدالرضا موسوی» را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم مقاوم خرمشهر تسلیت می‌گویم.

این مادر مومنه در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک خود، فرزندی مجاهد و مبارز تربیت کرد که در آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن اسلامی، شجاعانه در میدان جهاد و شهادت حاضر شد و نقشی فعال و اثرگذار در مقاومت مردم خرمشهر ایفا نمود و نام پرافتخار خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب برای این مادر گرامی رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای همه بازماندگان و بستگان ایشان صبر و سلامتی، از درگاه ربوبی خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار