با حضور اساتید برجسته کشوری؛

دوره آموزشی «محفل رضوان» برگزار می‌شود

مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی محفل دوره آموزشی «محفل رضوان» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 02September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‎پرس، مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی محفل دوره آموزشی «محفل رضوان» را برگزار می‌کند.

قرار است در این دوره آموزه‌های قرآنی و معارف رضوی (در حوزه‌های اعتقادی، تربیتی، آموزشی، احکام و سیره) با بیانی ساده و شیوا توسط اساتید برجسته کشوری بیان شوند.

اساتید این دوره عبارتند از: حجت‌الاسلام و المسلمین علوی تهرانی (سیره علمی امام رضا (ع))، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی (اهمیت اعتقادات در تربیت دینی)، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خلج (بیان اصول اعتقادی به روش ساده)، حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی (تطبیق احکام با آیات قرآن)، سعید عزیزی (مهارت‌های تربیت دینی)، احمد ابوالقاسمی (باید‌ها و نباید‌ها در فعالیت‌های قرآنی) و محمدحسین رجبی دوانی (سیر زندگی امام رضا (ع))

دوره آموزشی «محفل رضوان» برگزار می‌شود

این دوره به‌صورت مجازی و برون‌خط (آفلاین) برگزار و روز شنبه (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آغاز و آزمون پایان دوره آن روز شنبه (هفتم مهر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

به سه نفر از برگزیدگان این دوره، کمک‌هزینه سفر به مشهد و به ۲۰ نفر از برگزیدگان این دوره، بسته متبرک رضوی اهدا می‌شود و همچنین گواهی پایان دوره به قبول‌شدگان در آزمون پایانی اعطا می‌شود.

شماره تماس‌های راهنما، ۰۹۳۶۹۲۳۹۲۲۴ (۸ صبح تا ۱۸) و ۰۵۱۳۲۲۱۱۴۱۳ (روز‌های شنبه تا چهارشنبه بجز روز‌های تعطیل، ساعت ۸ الی ۱۴)

آیدی پشتیبان مرکز مهارت در پیام‌رسان ایتا AdminMMM@ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه مرکز معرفت و مهارت به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار