رئیس مجلس: تضعیف دولت مغایر با فرمایشات رهبر معظم انقلاب است

محمد باقر قالیباف گفت: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می‌دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱ - 03September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد مقدس با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب در رابطه با موفقیت دولت گفت: ما همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد را دنبال کنیم. به هر حال آقا می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می بینم ،حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست. من رقیب بودم و رقابت کردم اما بی ادبی و توهین نکردم و به کسی تهمت نزدم.

حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم

وی ادامه داد: امروز موفقیت این دولت موفقیت اسلام، نظام و مردم است و باید همه در این جهت کمک کنیم.

قالیباف گفت: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می توانیم در جلسات دو نفره با رییس جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیات رییسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می کنیم و در نهایت با مردم در میان می گذاریم اما این که در کمین بنشینیم که خدای نکرده چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم درست نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می دانیم و به آن کمک نیز می کنیم.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار