حضور شهید در تشییع شهید+ عکس

تصویری از حضور شهید مدافع حرم «سیدرضا طاهر» که در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان «سید محمود موسوی» و «مصطفی «کمیل» صفری تبار» در شهرستان بابل به ثبت رسیده است، منتشر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 03September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، تصویری از حضور شهید مدافع حرم «سیدرضا طاهر» که در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان «سید محمود موسوی» و «مصطفی «کمیل» صفری تبار» در شهرستان بابل به ثبت رسیده است، منتشر می‌شود.

مصطفی «کمیل» صفری تبار عضو گردان صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهم خرداد ۱۳۶۷ به دنیا آمد و در ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ در درگیری با پژاک در ارتفاعات جاسوسان سردشت به شهادت رسید.

«سید محمود موسوی» عضو یگان صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ در بابل به دنیا آمد و ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ درگیری با گروهک پژاک در منطقه جاسوسان سردشت به شهادت رسید. پیکر این دو پاسدار شهید ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ روی دست مردم قدرشناس شهید پرور شهرستان بابل تشییع شد.

همچنین «سید رضا طاهر هریکندی» متولد ۱۳۶۴ شهرستان بابل پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) در درگیری با داعش در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید.

عکس/ حضور شهید در تشییع شهید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار