جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

ترافیک در محور‌های مواصلاتی مشهد روان است

سردار نگهبان گفت: ترافیک در محور‌های مواصلاتی منتهی به مشهد روان است و مشکل ترافیکی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۸۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 03September 2024

ترافیک در محور‌های مواصلاتی مشهد روان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «احمد نگهبان» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: از بعد از اربعین موج سفر‌ها به مشهد شروع شد، رفته‌رفته تردد در محور‌های استان نیز افزایش چشمگیری یافت، اما هم‌اکنون ترافیک در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر مشهد روان است و مشکل ترافیکی وجود ندارد.  

وی به زائران و مجاوران رضوی تاکید کرد: از ایستادن و توقف در سطح سواره‌رو به ویژه مقابل ایستگاه‌های پخش نذورات با توجه به حجم تردد‌ها و نیز غیرقابل رؤیت بودن عابران پیاده و زائران اجتناب کرده و به ایمنی و سلامت خود و دیگران بیندیشید.  

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: پلیس با اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی و با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت انسانی و تجهیزاتی خود و استقرار در معابر برای انضباط بخشی به تردد‌ها و پیشگیری از تصادفات احتمالی به صورت شبانه روزی در خدمت زائران است.  

سردار نگهبان خطاب به رانندگان توصیه کرد: از سلامت سیستم روشنایی خودرو اطمینان حاصل کنید و با پوشش مشکی عموم زائران حسینی که به کاهش دید رانندگان منجر می‌شود، با دقت رانندگی کنید. 

با توجه به حضور خیل عظیم زائران و مجاوران رضوی در مراسم سالروز شهات امام رضا (ع) جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهروندان خواست با رعایت توصیه‌ها، پلیس را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری در این ایام یاری کنند.

وی عنوان داشت: اگر محدودیتی در یک نقطه خاص برقرار می‌شود، اصرار به ورود نداشته باشند و سعی کنند از وسیله نقلیه شخصی در این ایام کمتر استفاده کنند و بین دستجات و هئیت‌های مذهبی حرکت نکنند، چون این عمل خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است.  

سردار نگهبان گفت: از مسئولان هیئت‌ها تقاضا داریم از هرگونه ایجاد راه‌بندان و حرکت دسته‌جات به صورت رفت و آمد در خیابان‌های اصلی شهر خودداری کنند.  

وی تاکید کرد: پارک دوبل و توقف در مقابل تکایا، مساجد، هیئت‌ها و دیگر اماکن عزاداری و حرکت موتورسواران در میان دسته‌های عزاداری ممنوع است؛ از عزاداران تقاضا داریم از توقف در مقابل این مراکز خودداری کرده و ضمن همکاری با پلیس به تذکرات آنها نیز توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار