دیدار امیر سرتیپ دوم حدادی سامانی با خانواده شهید ابراهیم پایمرد

امیر «حدادی سامانی» به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان سامان به مناسبت هفته پدافند هوایی با خانواده شهید ابراهیم پایمرد از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد. 
کد خبر: ۶۸۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ - 03September 2024

دیدار امیر سرتیپ دوم حدادی سامانی با خانواده شهید ابراهیم پایمردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم پایمرد»، این شهید را دوست دوران کودکی و نوجوانی خود خواند و با بیان خاطراتی از شهید، اظهار داشت: اگر غیرت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا نبود امروز شاهد این اقتدار و عزت نبودیم.

 وی با بیان اینکه شهامت و شجاعت جوانان در جبهه های نبرد دشمن را در اهداف شوم خود ناکام گذاشت، افزود: تجربه هشت سال جنگ تحمیلی به گنجینه ای ارزشمند تبدیل شد و ایران اسلامی را بیمه کرد.

همچنین حجت الاسلام «علیرضا محمودزاده» رییس عقیدتی سیاسی منطقه نیز در این دیدار به نیاز مبرم مسئولین کشور به دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: این دیدار ها به ما این حقیقت را گوشزد می کند که پای هر میز مسئولیتی خون پاک جوانان این مرز و بوم ریخته شده برای همین امانتی است که خیانت در آن گناهی نابخشودنی است. 

در پایان‌ از برادر شهید پایمرد با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار