حماس: نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن توافق آتش‌بس است

جنبش حماس بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد هدف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شکست کشاندن دستیابی به توافق آتش‌بس است.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸ - 05September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد هدف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شکست کشاندن دستیابی به توافق آتش‌بس است.

حماس: نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن توافق آتش‌بس است

در بیانیه جنبش حماس آمده است: نیازی به پیشنهادات جدید نداریم و آنچه در حال حاضر لازم است فشار بر نتانیاهو و کابینه‌اش و ملزم ساختن آنها به آنچه توافق شده، است.

حماس افزوده است: ما نسبت به افتادن در دام نتانیاهو و ترفند‌های او که از مذاکره برای طولانی‌تر کردن تجاوز به مردم ما استفاده می‌کند، هشدار می‌دهیم.

در پایان این بیانیه آمده است: تصمیم نتانیاهو برای عقب نشینی نکردن از محور صلاح الدین (فیلادلفیا) با هدف به شکست کشاندن دستیابی به توافق است.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروه مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی بر سر کریدور فیلادلفیا (صلاح‌الدین) در طول مرز غزه با مصر و کریدور شرقی - غربی «نتزاریم» در مرز غزه است.

نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو کریدور را در اختیار داشته باشد، اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیرو‌های صهیونیستی از غزه است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار