نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم رعایت تعادل و عدالت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی

آیت الله «محمدی لائینی» با تأکید بر رعایت تعادل و عدالت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی گفت: دشمنان امروز می‌دانند که مرکز و محور اصلی که دل‌ها را با فروغ ایمان امیدوار می‌کند و پای علم انقلاب نگه می‌دارد جامعه روحانیت است.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ - 05September 2024

لزوم رعایت تعادل و عدالت در رسیدگی به پرونده‌های قضاییبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار حجت الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، با اشاره به مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول به‌ویژه هفته وحدت، اظهار داشت: درود به تدبیر نظام جمهوری اسلامی که مدیریتش مدیریت رحمانی است.

وی افزود: در همه جا اصل بر پیشگیری است به‌خصوص روحانیت و طلاب، نباید بگذاریم که مشکلی به‌وجود بیاید، این هم نیاز به بصیرت‌افزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ضعف اقتصادی در روحانیت در همه اقشار دیگر بیشتر است که سرچشمه بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات خواهد بود، این صنف با وجود این مشکلات درصد جرائمشان واقعا کم و ناچیز است، اگرچه یکی هم زیاد است و دشمنان ناجوانمردی داریم که یک کلاغ چهل کلاغ می‌کنند و ضعف‌ها را برجسته نشان می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: همه ما در هر جایی که هستیم وظیفه صیانت و پیشگیری از هم صنفی‌های خودمان را با نصیحت و کمک به هر شکلی داریم.

وی یادآور شد: باید کسانی را که دارای مشکلات قضایی می‌شوند را واقعا به چشم بیمار نگاه کنند، اینجا جای انتقام‌گیری نیست، سخت‌گیری‌های بیش از حد همچون رافت‌های بیش از حد جواب منفی می‌دهد از این رو باید حد وسط و تعادل و عدالت رعایت شود.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: امیدواریم جامعه روحانیت ما که موجبات ایجاد انقلاب و رهبری آن را فراهم کردند قدر خود را نه کمتر از آنچه که هست و نه بیشتر از آن بدانند، دشمنان امروز می‌دانند که مرکز و محور اصلی که دل‌ها را با فروغ ایمان امیدوار می‌کند و پای علم انقلاب نگه می‌دارد جامعه روحانیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار