رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: 

شهید افچنگی الگویی بی‌‌بدیل برای نسل جوان است

حجت‌الاسلام بهمن گفت: شهید افچنگی پاسدار حریم ولایت و الگویی بی‌‌بدیل برای نسل جوان در دفاع از آرمان‌‌های انقلاب بود.
کد خبر: ۶۸۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ - 05September 2024

شهید افچنگی الگویی بی‌‌بدیل برای نسل جوان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آستانه سالگرد شهادت حجت‌الاسلام «محمد افچنگی»، در دیدار با خانواده این شهید والامقام، با بیان اینکه یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌‌های شهید افچنگی ما را به سوی ارزش‌‌های اصیل انسانی و الهی فرا می‌خواند، اظهار داشت: شهید افچنگی، روحانی شجاع و فداکاری بود که با نثار جان خود، حریم ولایت و انقلاب اسلامی را استوارتر کرد.

وی افزود: شهدا با الهام از آموزه‌‌های دینی و انقلابی، در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام ایستادگی کرده‌اند و با خون پاک خود، درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه شهدا مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند، تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود و ازخود گذشتگی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم که یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه داریم. 

حجت‌الاسلام‌ بهمن با اشاره به اینکه شهید افچنگی با اخلاص و ایثار، نام خود را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کرد و الگوی ماندگار برای نسل‌‌های آینده شد، خاطرنشان کرد: رشادت‌‌های شهید روحانی افچنگی، نشان از عشق و تعهد عمیق آن شهید بزرگوار به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در این دیدار حجت‌‌الاسلام بهمن را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار