پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد

رئیس‌ جمهور در بازدید از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد.
کد خبر: ۶۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 07September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور صبح امروز در بازدید از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در جمع فرماندهان سپاه گفت: توسعه تهران با بی‌آبی موجود ممکن نیست. ما هم جز شما هستیم و بسیجی بودیم و هستیم و بسیجی خواهیم ماند؛ نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد. ان‌شاءالله دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که مردم ما افتخار کنند به شما و همه ما و نسلی که رفتند و جان دادند و زندگی را دادند تا استقلال و آزادی را برای ما بیاورند.

پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد

رئیس جمهور گفت: ما در تبریز تجربه ای داریم که در عرض شش ماه بیش از ششصد خانه بهداشت ساختیم و معتقدم با کمک بسیج می‌توانیم مشکلات کمبود مدارس را در یک سال در مناطق محروم با نگاه بسیجی بتوانیم رفع کنیم.

رئیس جمهور اظهار کرد: اگر جلسه مشترکی بگذاریم می‌توان ظرف یک سال تمام مشکلات مدارس محروم را برطرف کرد، برای مصالح می‌توانیم کمک کنیم و برای کار و نقشه حتی می‌توان نقشه‌های تیپی مورد استفاده قرار داد و لزومی ندارد که برای کشیدن نقشه به پیمانکار ارجاع دهیم حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویان کمک بگیریم.

پزشکیان تصریح کرد: تصور می‌کنم به صورت یک ساله می‌توانیم تمام مشکلات کمبود مدارس را با کمک بسیجیان برطرف کنیم. زمانی که خانه بهداشت نیازمند بودجه ۸ میلیاردی و صرف زمان دو ساله بود همین کار با کمک بسیجیان صف ۶ ماه و با بودجه یک و نیم میلیارد انجام شد.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار