یاوری خبر داد؛

مشارکت ۱۱ هزار نفری دانش‌آموزان سمپاد در جشنواره هنری

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان از مشارکت ۱۱ هزار و ۱۷۰ نفر از دانش‌آموزان سمپاد در جشنواره هنری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 07September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان امروز، ۱۷ شهریورماه در آئین اختتامیه سومین جشنواره هنری مدارس سمپاد کشور که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در سومین جشنواره هنری دانش‌آموزان سمپاد، بیش از ۱۱ هزار و ۱۷۰ دانش‌آموز از سراسر کشور شرکت کردند.

مشارکت ۱۱ هزار نفری دانش‌آموزان سمپاد در جشنواره هنری

وی، تعامل و تبادل دانسته‌های دانش‌آموزان را مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: مشارکت‌کنندگان آثار خود را در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، گلیم‌بافی، منبت‌کاری، سرود و هنر‌های تجسمی ارائه داده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۱۰ نفر از دانش‌آموز در این جشنواره به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند، بر ضرور توجه به این جشنواره‌ها تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: تربیت هنری یکی از ابعاد شش‌گانه ساحت‌های تربیتی است و امید و نشاط از رهاورد‌های هنری است.

فرشید قاسمی ادامه داد: در این جشنواره تعداد ۵۶۸ دانش‌آموز سمپادی از استان فارس آثار خود را ارائه دادند که در پایان یک تیم سرود، یک اثر گلیم بافی، سه اثر منبت کاری، ۳ اثر خوشنویسی و ۲ اثر عکاسی به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار