اعزام اولین گروه از ایثارگران البرزی به مشهد و قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اعزام اولین گروه از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به شهر‌های مقدس مشهد، قم و جمکران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ - 08September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «امیرحسین دانش‌کهن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، از آغاز اردو‌های گروهی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به شهر‌های زیارتی خبر داد و اظهار داشت: این اردو‌ها پیرو جلسات برگزار شده در خصوص اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به شهر‌های زیارتی و عتبات عالیات و با هدف تجلیل از مقام والای این عزیزان و همچنین ساماندهی اوقات فراغت ایثارگران صورت گرفته است.

اعزام اولین گروه از ایثارگران البرزی به مشهد و قم

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا ۷۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به همت معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به صورت جداگانه به هتل ثامن و شاهد در شهر‌های مقدس مشهد و قم اعزام شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: با تلاش‌های صورت گرفته امیدوارم این اردو‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن این زمینه معنوی تلاشی در راستای خدمت به ایثارگران عزیز انجام دهیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار