بر اساس روایت‌هایی از زندگی چهارده معصوم(ع)؛

کانون پرورش فکری پویش کتابخوانی «اختران» را برگزار می‌کند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پویش کتاب‌خوانی «اختران» را بر اساس روایت‌هایی از چهار عنوان کتاب از زندگی چهارده معصوم برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 08September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پویش کتاب‌خوانی «اختران» را بر اساس روایت‌هایی از چهار عنوان کتاب از زندگی چهارده معصوم برگزار می‌کند. 

کانون پرورش فکری پویش کتابخوانی «اختران» را برگزار می‌کند

مجموعه کتاب ۱۴ جلدی «اختران» به صورت داستانی و با سبکی جدید به روایت‌هایی از زندگی چهارده معصوم(ع) می‌پردازد.

«شب و شیطان و شمشیر»، «عروس رنگین کمان»، «این صدای علی است»، «صلح بدون آشتی»، «نگاهی به سرخی آتش»، «که مپرس!»، «باران... صدایم می‌کند»، «فصل چیدن»، «بهشت منتظر می‌ماند»، «صبح روز عید»، «غنچه همان گل است»، «و آفتاب هدایت»، «از پس ابر» و «در رمز و راز» عنوان‌های این ۱۴ کتاب است که به ترتیب به سرگذشت زندگی پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه(س) و امام اول تا امام دوازدهم شیعیان پرداخته است.

برهمین اساس پویش کتابخوانی مجموعه «اختران» با معرفی چهار عنوان از آثار این مجموعه در قالب تیزرهایی توسط حامد عسگری نویسنده و روزنامه‌نگار درحال برگزاری است.

«شب و شیطان و شمشیر» زندگی‌نامه پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، نوشته سوسن طاقدیس و تصویرگری عطیه مرکزی؛ «صلح بدون آشتی» سرگذشت‌نامه‌ی حسن بن علی(ع) امام دوم شیعیان، به نویسندگی مصطفی خرامان و تصویرگری حسن عامه‌کن؛ «نگاهی به سرخی آتش» سرگذشت‌نامه‌ی حسین بن علی(ع) امام سوم شیعیان، نوشته زهرا زوّاریان و تصویرگری مریم حسن‌نژاد و «صبح روز عید» زندگی‌نامه امام رضا (ع)، نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی و تصویرگری علیرضا گلدوزیان عنوان کتاب‌هایی است که برای این پویش انتخاب شدند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۲۴۶۰ و یا مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور کتاب‌ها را تهیه کنند. این پویش کتابخوانی تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قیمت هر یک از کتاب‌های این مجموعه که مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونهال) است از ۷۵هزار تومان تا ۱۱۰هزار تومان است.

همچنین مجموعه ۱۴ جلدی «اختران» در قطع وزیری در سایت دیجی کانون به نشانی به نشانی   https://digikanoon.ir/ با تخفیف ۲۵ درصدی و هر کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار