با موضوع «تحول الهیات زیارت در ایران و ایتالیا»؛

پیش‌نشست همایش مطالعات تطبیقی اخلاق در اسلام و مسیحت برگزار می‌شود

شانزدهمین پیش‌نشست همایش بین‌المللی مطالعات تطبیقی اخلاق در اسلام و مسیحت به‌همت پژوهشکده فلسفه و کلام با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا فردا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 08September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پژوهشکده فلسفه و کلام با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، شانزدهمین پیش‌نشست همایش بین‌‎المللی مطالعات تطبیقی اخلاق در اسلام و مسیحت را با حضور اندیشمندان دو کشور ایران و ایتالیا برگزار می‌کند.

«محمدرضا قائمی نیک» عضو هیأت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد، «سید مجید امامی» عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و رایزن فرهنگی کشورمان در ایتالیا، «رمضانعلی ایزانلو» پژوهشگر گروه ادیان بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و کشیش «گریگوریس نرسسیان» مشاور مذهبی شورای خلیفه‌گری ارامنه سخنرانان این نشست هستند.

پیش‌نشست همایش مطالعات تطبیقی اخلاق در اسلام و مسیحت برگزار می‌شود

در این نشست تخصصی، سخنرانان به ارائه مقالات خود پیرامون موضوعاتی نظیر «مقایسه زیارت در دو فضای مقدس واتیکان و حرم امام رضا (ع)»، «فلسفه زیارت در کلیسای ارتدکس»، «مطالعات زیارت در ایران و غرب» و «زیارت به مثابه فرهنگ عامه با گردشگری رویداد در ایتالیا» می‌پردازند.

این نشست فردا (دوشنبه، ۱۹ شهریور) ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق پایگاه اینترنتی dte.bz/philconf مربوط به پژوهشکده فلسفه و کلام در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار