تظاهرات ایرلندی‌ها در اعتراض به انتقال تسلیحات به رژیم اسرائیل

افشای انتقال سلاح از طریق حریم هوایی ایرلند جنوبی به اسرائیل به برپایی تظاهرات مقابل فرودگاه شانون، محل استقرار نیروی هوایی آمریکا در روز یکشنبه منجر شد.
کد خبر: ۶۸۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ - 08September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌ها بعدازظهر (یکشنبه) به‌ وقت تهران از تظاهرات شهروندان ایرلندی مقابل فرودگاه «شانون» به دلیل افشای انتقال سلاح از طریق حریم هوایی ایرلند به اسرائیل خبر دادند.

تظاهرات ایرلندی‌ها در اعتراض به انتقال تسلیحات به رژیم اسرائیل

به گزارش منابع خبری، تظاهرات در فرودگاه شانون در ایرلند جنوبی در مخالفت با استفاده نیروی هوایی آمریکا از این تأسیسات برگزار شده است و گروه‌های ضدجنگ و حامی فلسطین در آن حضور دارند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات ساعت ۱۴:۰۰ به‌وقت محلی آغاز شد و تظاهرکنندگان از انتقال تسلیحات از طریق حریم هوایی ایرلند به اسرائیل انتقاد کردند.

وزارت حمل‌ونقل ایرلند اعلام کرده که در حال بررسی این مسئله است. بسیاری در ایرلند حامی آرمان‌های فلسطین هستند و آن را برگرفته از مبارزات تاریخی خود در اشغال ایرلند توسط انگلیس می‌بینند.

معترضان ایرلندی اخیراً نیز با تجمع مقابل مجلس این کشور در «دوبلین»، علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار اخراج سفیر این رژیم شدند.

«کودکان در این نسل‌کشی قتل‌عام شدند و بیش از هر جنگی که تاکنون ثبت‌شده، متحمل رنج شدند» اینها بخشی از حرف‌های یکی از معترضانی است که روز شنبه در «دوبلین» پایتخت ایرلند علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه تظاهرات برپا کردند. تاکنون حدود ۴۱ هزار نفر در غزه در کمتر از ۱۱ ماه شهید شده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار