مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۲ هزار بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش‌آموزان کرمانشاهی

حجت‌الاسلام «محمد صالحی» از توزیع ۲ هزار بسته «مهر تحصیلی» توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بین دانش‌آموزان کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ - 09September 2024
توزیع ۲ هزار بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش‌آموزان کرمانشاهیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمد صالحی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از توزیع ۲ هزار بسته «مهر تحصیلی» توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بین دانش‌آموزان کرمانشاهی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه از محل عواید موقوفات نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته کیف و لوازم‌التحریر اقدام کرده است.
 
وی ارزش هریک بسته‌ها یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم اعلام کرد و یادآور شد: این بسته‌های کمک آموزشی در بین دانش‌آموزان مستعد در مناطق کم‌برخوردار در راستای کمک به ارتقاء سطح آموزشی به همت این اداره‌کل در سطح استان توزیع می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها