با شعار زنده باد فلسطین؛

پروژه «فلسطین آزاد آزاد» شنیدنی شد/ این صدای مقاومت است

پروژه موسیقایی «فلسطین آزاد آزاد» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی با موضوع آزادی فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت است که به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۸۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸ - 10September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پروژه موسیقایی «فلسطین آزاد آزاد - Free Free Palestine» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی با موضوع آزادی فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت است که به تازگی در قالب نماهنگ و تک آهنگ توسط کمپین بین المللی «امام مهدی (عج) کیست؟» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیحات تکمیلی پروژه «فلسطین آزاد آزاد» آمده است:

این پروژه با هدف حمایت از مردم فلسطین و رساندن پیام عدالت‌خواهی به گوش جهانیان ساخته شده است. این موزیک در اعتراضات و تجمعات خیابانی توسط آزادی‌طلبان خوانده می‌شود تا همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دهند. در این شعر به منجی اشاره شده است که به عنوان نجات‌دهنده فلسطین و تمام بشریت به تصویر کشیده شده است.

پروژه «فلسطین آزاد آزاد» فقط یک موزیک ویدئو نیست؛ بلکه صدای تپش‌های هزاران هزار قلب بیدار است که در تار و پود گرم یک حنجره … در نت‌های زیبای یک موسیقی... در ابیات آهنگین یک شعر... جمع شده تا پیام آزادی، صلح و عدالت را به گوش جهانیان برساند!

این موسیقی نبض انسانیت میلیون‌ها انسان آزاده است که از آسیا، آفریقا، آمریکا، اروپا … و از هر گوشه دنیا، با هر رنگ و زبان و آئین و نژاد و مذهبی، یک دل و یک صدا، آزادی فلسطین را فریاد می‌زنند!

پروژه «فلسطین آزاد آزاد» شنیدنی شد/ این صدای مقاومت است

آزادی فلسطین هم قطعاً در گرو نابودی اسرائیل است و نابودی اسرائیل و استکبار جهانی مستلزم اتحاد تمام عدالت خواهان و ظلم ستیزان عالم خواهد بود؛ زیرا «ظهور عدالت» و «نابودی ظلم» دو روی یک سکه اند، نمی‌شود آزاداندیش، صلح طلب و عدالت خواه باشیم اما خواهان برچیده شدن بساط ظلم در جهان نباشیم و اکنون زمان آن رسیده است تا دست در دست یکدیگر سدی محکم و مقاوم در برابر اشغالگران صهیونیست شویم. اکنون وقت آن رسیده است تا برای ظهور منجی موعود تلاش کنیم و زنگ آزادی و عدالت را در جهان به صدا درآوریم؛ برای دفاع از حقوق بشر و تحقق صلح جهانی، برای آزادی فلسطین و نجات تمام مستضعفان عالم، برای کودکان غزه که سهمشان از این دنیا، فقط تکه تکه شدن است.

ما با هم متحد می‌شویم درشنیدن این پروژه، اشتراک‌گذاری آن و پیوستن به این حرکت انسان دوستانه و جهانی.

در این اثر موسیقایی حسن توکلی شاعر و آهنگساز، مهدی نیستانی کارگردان، امیرجمال فر تنظیم کننده، پیمان معصوم زاده مدیرتولید، کیان دارات نوازنده گیتار، مهدی نیستانی تدوین، متین رضوان فر اصلاح رنگ و نور، پارسا کمالی طراحی تیزر و دستیار تدوین، سمانه صدیقی طراح گرافیک، ارشام هوشیاری و کمال ال سلیم تصویربرداران، محمد علیزاده گریم، رسام عبدی تدارکات گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

در توضیحات تکمیلی این پروژه موسیقایی آمده است: پروژه «فلسطین آزاد آزاد» عنوان یک قطعه هنری و اعتراضی است که برای حمایت از مردم فلسطین ساخته شده است. این اثر نمایانگر صدای مقاومت و آرزوی آزادی‌طلبان سراسر جهان برای پایان دادن به اشغالگری و ظلم در فلسطین است.

شعر این موزیک، توسط حسین توکلی سروده شده است. او با استفاده از کلمات ساده و قدرتمند، صدای مردم فلسطین و حامیان آن‌ها را به گوش جهانیان می‌رساند. این شعر شامل اشارات مستقیمی به مبارزه با ظلم و امید به آزادی با ترکیب زبان‌های مختلف و استفاده از اصطلاحات معروف اعتراضی است و این شاعر تلاش کرده پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برساند.

آهنگ این موزیک نیز توسط حسن توکلی ساخته شده است. آهنگساز با استفاده از ملودی‌های حماسی و انگیزشی، توانسته است حال و هوای مقاومت و ایستادگی را در این اثر به تصویر بکشد. آهنگ به گونه‌ای طراحی شده است که مخاطبان را به هم‌خوانی و همراهی با شعر ترغیب می‌کند.

تنظیم این پروژه نیز توسط امیر جمالفر انجام شده است. جمالفر با استفاده از تکنیک‌های مدرن و هم‌زمان حفظ اصالت موسیقی حماسی، توانسته است یک قطعه جذاب و ماندگار خلق کند. تنظیم این موزیک به گونه‌ای است که در تجمعات اعتراضی و خیابانی به خوبی اجرا شود و حس اتحاد و همبستگی را بین شنوندگان تقویت کند.

انتهای پیام/ 801

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار