مدیر حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در خراسان رضوی مطرح کرد؛

تکریم شهدای غریب «اسارت» اولویت برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس

سرهنگ عنابستانی گفت: محوریت برنامه‌های ارتش به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس؛ زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای غریب اسارت ارتش و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها است.
کد خبر: ۶۸۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ - 10September 2024

تکریم شهدای غریب «اسارت» اولویت برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدسسرهنگ ستاد «هادی عنابستانی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس ارتش در استان اظهار داشت: محوریت برنامه‌های یگان‌های ارتش مستقر در خراسان رضوی در چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس؛ زنده نگه‌داشتن یاد شهدای غریب اسارت ارتش و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و همچنین برگزاری رژه ۳۱ شهریور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان با محوریت لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌السلام، در مراسمی از پیشکسوتان ارتش که در این عملیات حماسه‌آفرین بودند تجلیل خواهد شد.

سرهنگ عنابستانی با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و زنان و فعالان حوزه دفاع مقدس اولویت دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود، تصریح کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در مراسمی از «محبوبه سادات رضوی‌نیا» نویسنده دفاع مقدس که پدر وی از بازنشستگان ارتش است، تقدیر می‌شود و از کتاب این فعال ادبی نیز رونمایی خواهد شد.

وی ابراز داشت: علاوه بر برنامه‌های یاد شده، همزمان با هفته دفاع مقس دو اثر مستند؛ یکی با محوریت شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی؛ سرهنگ «مرتضی زرهرن» و دیگری با موضوع عملیات ثامن‌الائمه (ع) تهیه خواهد شد که در تولید مستند دوم؛ دانشگاه فرهنگ و هنر با ارتش مشارکت داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار