جنایت جدید اشغالگران در خان یونس با ۶۵ شهید و مجروح

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حمله به چادر‌ها و محل اسکان آوارگان در خان یونس، مرتکب جنایت جدیدی شدند ودست‌کم ۶۵ فلسطینی را شهید یا زخمی کردند.
کد خبر: ۶۸۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹ - 10September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، در جریان جنایت جدید نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه شمار فراوانی از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شدند.

جنایت جدید اشغالگران در خان یونس با ۶۵ شهید و مجروح

الجزیره گزارش داد که در حمله بامدادی اشغالگران به چادر‌های آوارگان در منطقه المواصی در خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۶۵ شهید و شماری زخمی به همراه داشت.

دفاع مدنی در غزه اعلام کرد: ۶۵ آواره فلسطینی در کشتار المواصی در خان یونس شهید و مجروح شدند.

گزارش‌ها حاکیست که در بمباران چادر‌های آوارگان که تعداد آنها ۲۰ چادر و آکنده از آوارگان در منطقه المواصی بوده کاملاً ناپدید شده‌اند.

به گزارش دفاع مدنی در غزه، شدت بمباران به حدی شدید بوده که در نتیجه سقوط موشک‌های سنگین، سه حفره بزرگ تشکیل شده و در پی آن، به ناپدید شدن شمار فراوانی از آوارگان سبب شده است.

این گزارش می‌افزاید که دفاع مدنی غزه در توصیف این جنایت شنیع صهیونیست‌ها اعلام کرد که ارزیابی‌های اولیه حاکیست که اشغالگران مرتکب یکی از شنیع‌ترین کشتاره در حملات جنون آمیز خود به غزه شده‌اند.

خبرنگاران مستقر در غزه گزارش داده‌اند که اشغالگران با ۵ موشک سنگین چادر‌های آوارگان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، حفر‌هایی تا عمق ۹ متری ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار