کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین تجهیز می‌شود

با همکاری کتابخانه‌های عمومی و ادار‌ه‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ - 10September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نشست سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین و «فاطمه محمدبیگی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به منظور همکاری و تعامل دو جانبه در زمینه نشر فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.  

محمدبیگی در این نشست اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین حمایت ویژه از اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از طریق احداث کتابخانه و ترویج کتابخوانی خواهد داشت.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم که در زمینه احداث کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین همکاری حداکثری داشته باشیم.

سرهنگ امیری مقدم نیز در این نشست عنوان کرد: کتاب از مهم‌ترین ابزار‌هایی است که از طریق آن امکان انتقال آرمان‌های دوران دفاع مقدس و شهیدان به نسل امروزی وجود دارد.

این مسئول تصریح کرد: در این میان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بواسطه ارتباط با قشر‌های مختلف مردم با ارائه کتاب‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند گام مهمی در انتقال این آرمان‌ها بردارد.

در این نشست مقرر شد که نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در زمینه تجهیز کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان قزوین در موزه دفاع مقدس و مقاومت استان همکاری لازم را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین داشته باشد.

همچنین مقرر شد تا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین کتاب‌هایی را با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به منظور استفاده در کتابخانه‌های سطح استان قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها