نایبی: تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه اقدامی موثر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

نایبی با بیان اینکه شروع مدارس فرصت استثنایی است که باید از آن در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم، گفت: تدریس دو واحد درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها اقدامی موثر در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است. 
کد خبر: ۶۸۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ - 10September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محسن نایبی» معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران ظهر امروز (سه‌شنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه امپراطور رسانه‌ای دشمن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند به دنبال تحریف در دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز باید به جای جنگ ایران و عراق باید گفت جنگ عراق با ایران چرا که ما به دنبال جنگ نبودیم و دفاع از خاک، ناموس، آبرو و حیثیت جنگ را برای ما دفاع مقدس کرد. 

تدریس دو واحد درس دفاع مقدس اقدامی موثر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

نایبی با تاکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس سند افتخاری برای ما هستند که باید همواره در مورد آن صحبت کنیم، گفت: با شروع حمله عراق به کشورمان مردم عاشقانه و فداکارانه فرزندان خود را به جنگ اعزام کردند و نباید بگذاریم با توطئه دشمنان این ازخودگذشتگی‌ها فراموش شود. 

معاون امنیتی انتطامی استاندار تهران افزود: تدریس دو واحد درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها اقدامی موثر در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است. 

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که در گذر زمان به دیگر کشورها تجاوز کردند با ساخت فیلم و تولید کتاب قهرمان سازی برای جوانان خود هستند. 

نایبی با بیان اینکه شروع مدارس فرصت استثنایی است که باید از آک در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم، اظهار داشت: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس باید در زمان شروع مدارس با حضور در بیک دانش آموزان خاطرات دفاع مقدس را بازگو کنیم. 

معاون امنیتی انتطامی استاندار تهران گفت: باید روایتگری دفاع مقدس را در بین مردم بیاوریم و از ظرفیت فضاهای عمومی به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار