استاندار همدان:

شهید آیت‌الله مدنی تمام عمر در راه تعالی دین تلاش کرد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شهید آیت‌الله مدنی تمام عمر با برکت خود در راه تعالی دین صرف کرد و همواره تحت غضب رژیم طاغوت بود.
کد خبر: ۶۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱ - 11September 2024

بدرودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در بیت شهید آیت‌الله «سید اسدالله مدنی» دومین شهید محراب، اظهار داشت: شهید آیت‌الله مدنی الگوی نیکی‌ها و اخلاق بود و هرکجا حضور پیدا می‌کرد، منشأ وحدت و همدلی می‌شد و اقشار مختلف مردم را به سوی همبستگی و خدمت‌رسانی سوق می‌داد.

وی افزود: این شهید والامقام در دوران نوجوانی به علوم دینی و قرآنی روی آورد و برای ارتقای دانش خود به حوزه علمیه نجف سفر کرد و در محضر امام خمینی (ره) تلمذ کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله مدنی تمام عمر با برکت خود در راه تعالی دین صرف کرد و همواره تحت غضب رژیم طاغوت بود. ایشان در همدان با تأسیس صندوق قرض‌الحسنه و دارالایتام‌ مهدیه، همواره در مسیر خدمت به جامعه گام برمی‌داشت.

وی ادامه داد: شهید مدنی حتی در دوران تبعید در ممسنی و نقاط جنوبی کشور، به رسالت خود برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه داد. در سال ۵۷، شهید مدنی منشأ خدمات بزرگی شد؛ وقتی ارتش طاغوت و تانک‌ها برای مقابله با انقلابیون به حرکت درآمدند، ایشان با همراهی مردم از وقوع این اتفاق جلوگیری کرد.

قاسمی فرزاد متذکر شد: پس از شهادت آیت‌الله قاضی، شهید مدنی به فرمان امام خمینی (ره) به تبریز عزیمت کرد و در آنجا به عنوان امام جمعه تبریز منشأ خدمات بزرگ بود اما مورد حقد و کینه منافقین کوردل قرار گرفت و در محراب عبادت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار