سرلشکر سلامی: امنیت مؤلفه اصلی پیشرفت و آبادانی کشور است

فرمانده کل سپاه امن‌سازی مرز‌های کشور را زیرساخت توسعه، پیشرفت، رفاه و آبادانی جامعه دانست و گفت: برای برقراری امنیت هر روز نیاز به ابتکار عمل داریم؛ زیرا دشمن هر روز چهره عوض می‌کند و هر کسی عقب بیفتد، بازنده است.
کد خبر: ۶۹۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ - 11September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمودآبادی با بیان اینکه همه راهبرد‌ها باید یک مابه‌ازا در روی زمین داشته باشد، اظهار داشت: همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند و هر کشوری که ابتکار عمل داشته باشد، اقتدار لازم را خواهد داشت. 

سرلشکر سلامی

سرلشکر سلامی ادامه داد: نیرو‌های زمینی با خصوصیات فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده است و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برقراری امنیت هیچ کشوری بدون تأمین امنیت مرز‌ها ممکن نیست، افزود: مرز‌ها هویت سیاسی و امنیتی هستند. کشوری قدرتمند است که مرز‌های امن، مستحکم، مطمئن و نفوذناپذیر داشته باشد و الزام آن، نیرو‌های زمینی قدرتمند است.

وی امن‌سازی مرز‌های کشور را زیرساخت توسعه، پیشرفت، رفاه و آبادانی جامعه دانست و بیان کرد: برای اینکه نیروی زمینی بتواند این مأموریت را به خوبی انجام دهد، نیازمند توسعه کمّی و کیفی در همه ابعاد است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه جنگ برای نیروی زمینی سپاه همچنان ادامه دارد و چهره جهادی این نیرو کاملاً به‌روز است، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در سخت‌ترین نبرد‌های امنیتی و همچنان در نبرد‌های نظامی، مأموریت‌های اساسی دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برای برقراری امنیت هر روز نیاز به ابتکار عمل داریم؛ زیرا دشمن هر روز چهره عوض می‌کند و هر کسی عقب بیفتد، بازنده است؛ لذا تحرک، سرعت، چابکی در ذهن و میدان و استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته الزام مأموریت نیروی زمینی سپاه به شمار می‌رود و این نیرو نیازمند تحرک و سرعت عمل در موقعیت‌های ناشناخته است.

وی گفت: امروز نیروی زمینی سپاه گام‌های مهمی در توسعه سازمان و تجهیزات برداشته که این توسعه در همه بخش‌های پهپادی، موشکی، زرهی، مهندسی، رزمی، اطلاعات رزمی، جنگ الکترونیک، بهداشت و درمان در محیط‌های عملیاتی، مردم‌یاری، توپخانه و هوانیروز، روزبه‌روز نوشونده بوده و در همین راستا پنجمین پایگاه هوایی نزسا با استاندارد‌های روز و متناسب با مأموریت‌های این نیرو طراحی شده است.

سرلشکر سلامی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت‌ها‌ی شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله در غزه به‌عنوان نمونه‌ای کامل مشهود است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار