مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ شهادت می‌شود

«باقری» گفت: برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ غنی ایثارگری و شهادت در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 11September 2024

برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ شهادت در جامعه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی باقری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز در کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت با تأکید بر اینکه نیاز امروز جامعه ما توسعه فرهنگ نورانی ایثار و شهادت است، اظهار داشت: برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ غنی ایثارگری و شهادت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در هفته دفاع مقدس، افزود: باید اذعان داشت تمام خدماتی که به مردم از روی وظیفه ارائه می‌شود به برکت خون شهداست.

این مسئول ادامه داد: جامعه بزرگی با مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی در ارتباط هستند و به همین سبب باید کیفیت ارائه خدمات به مردم را به صورت روزافزون افزایش دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به جامعه کار و تولید، بیان کرد: رفع موانع تولید باید در دستور کار مستمر خانواده بزرگ تعاون کار و رفاه اجتماعی باشد تا شاهد جهش تولید و اشتغالزایی برای مردم باشیم.

باقری تصریح کرد: دولت چهاردهم با رویکرد وفاق ملی نیز قطعاً اثرات مهمی را برای مردم به‌دنبال در همه زمینه‌ها به‌دنبال خواهد داشت.

«سیدجواد حسینیان» مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران نیز در این جلسه کلیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با رویکرد دومین کنگره شهدای استان تشریح کرد و خواستار نگاه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران بخش کارگری در این ایام شد و از برگزاری چند برنامه شاخص استانی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

 در پایان این جلسه احکام اعضای ستاد کارگری و کارفرمایی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس توسط علی باقری مدیر کل و رئیس ستاد اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار