مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ملت ما نشان دادند که مدال معنوی را از مدال آهنی بیشتر دوست دارند

سردار مرادحاجتی گفت: وقتی ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی جلوی ورزشکاران رژیم جعلی صهیونیستی قرار نمی‌گیرد، از مدال جا می‌مانند ولی مردم آن‌ها را تشویق می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 11September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، اقشار مختلف مردم خوزستان امروز با حضور در فرودگاه بین‌المللی اهواز استقبال پرشوری از مدال آوران استان در بازی‌های پارالمپیک پاریس داشتند.

در این آئین که سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، آیت‌الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، «سید محمد سادات‌ابراهیمی» نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند از «احمد امین‌زاده»، «الهام صالحی» و «صادق بیت سیاح» که در رشته های دو و میدانی و وزنه برداری پارالمپیک خوش درخشیدند به همراه «زهرا کرم‌زاده» و «مهدی فارسی» مربیان خوزستانی تیم ملی پارا دو و میدانی استقبال شد.

ملت ما نشان دادند که مدال معنوی را از مدال آهنی بیشتر دوست دارند

با توجه به اینکه مدال طلای بیت‌سیاح در بازی‌های پارالمپیک به دلیل نشان دادن پرچم «بانو ام‌البنین» از او پس گرفته شد، امروز مردم اهواز با در دست داشتن پرچم ضریح امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در فرودگاه اهواز به استقبال این ورزشکار آمده بودند همچنین یک موکب به اسم «بانو ام‌البنین» در فرودگاه اهواز برپا شده بود که از مردم پذیرایی می‌کرد. 

سردار مرادحاجتی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: وقتی ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی جلوی ورزشکاران رژیم جعلی صهیونیستی قرار نمی‌گیرد، از مدال جا می‌مانند ولی مردم آن‌ها را تشویق می‌کنند.

وی افزود: «صادق بیت سیاح» عزیز هم امروز بر دوش مردم خوزستان چنان مورد استقبال واقع شد که گویی چند مدال طلا گرفته است و این نشان می‌دهد که ملت ما مدال معنوی را از مدال آهنی بیشتر دوست دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: بیت‌سیاح جوان است و قطعا در آینده از این مدال‌های طلا بر گردن خواهد انداخت اما این رفتار ناجوانمردانه و سختگیرانه در پاریس از ذهن مردم ما پاک نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار