سردار «مرادحاجتی» از «فتح الله بناری» جانباز قطع نخاعی خوزستان دیدن کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: جانبازان قطع نخاعی مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله هستند در حالی که مشکلات عدیده‌ای دارند که فقط باعث شرمساری مایی می‌شود که در قبال این‌ها مسئولیت داریم.
کد خبر: ۶۹۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 11September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به همراه «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به عیادت شهید زنده قطع نخاعی «فتح الله بناری» رفت و جویای احوال این یادگار دوران حماسه و جهاد شد.

وی در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه جانبازان، اظهار داشت: به راستی که جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که رسالت‌شان ترویج صبر و درس ایثار است.

سردار «مرادحاجتی» از «فتح الله بناری» جانباز قطع نخاعی خوزستان دیدن کرد

سردار مرادحاجتی گفت: جانبازان قطع نخاعی با اینکه بارها و شاید هر روز تا آستانه شهادت پیش می‌روند اما هرگز لب به شکوائیه بر نمی‌دارند و این‌ها مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله هستند در حالی که مشکلات عدیده‌ای دارند که فقط باعث شرمساری مایی می‌شود که در قبال این‌ها مسئولیت داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن آرزوی توفیق برای «فتح الله بناری» در ماه مبارک رمضان، گفت: پیش از آن که جانبازان عزیز، محتاج دعایی از سوی ما باشند، این مائیم که به شدت محتاج دعای آنانیم.

سردار «مرادحاجتی» از «فتح الله بناری» جانباز قطع نخاعی خوزستان دیدن کرد

وی با تقدیر از خانواده‌های جانبازان به دلیل همراهی و مراقبت شبانه روزی از این عزیزان، یادآور شد: همسران و فرزندان جانبازان قطع نخاعی به دلیل صبر و اجرتی که از خداوند خواهند گرفت به بالاترین درجات متعالی نائل می‌شوند.

‌«فتح الله بناری» پیشکسوت دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی خوزستان در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به مقام والای جانبازی نائل شد و بیش از ۴۱ سال است که در همین وضعیت مشغول تدریس درس عشق و ایثار و فداکاری است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار