استاندار مرکزی:

نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از برکات دولت سیزدهم است

مخلص الائمه گفت: نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از برکات دولت سیزدهم است و در دولت چهاردهم نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ - 12September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در حاشیه آئین افتتاح استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این استخر سال‌ها رها شده بود و بودجه کافی برای تکمیل این طرح تخصیص داده نشده بود تا اینکه در سفر رئیس جمهور شهید به استان مرکزی اعتبارات مناسبی برای تکمیل این استخر تخصیص داده شد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پیگیری‌های لازم را انجام داد.

نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از برکات دولت سیزدهم می‌باشد

استاندار مرکزی با اشاره به تکمیل این استخر و بهره‌برداری از صدها طرح‌ عمرانی در استان مرکزی، گفت: نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که از دولت سیزدهم آغاز شده و در دولت چهاردهم نیز ادامه دارد.

وی با اشاره رشد صنعت در خمین و افزایش نیروی کارگر در این شهرستان گفت: نیروی کارگر نسبت به دیگر اقشار جامعه نیاز بیشتری به ورزش دارد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران خمین با هزینه کرد ۳۷۰ میلیارد ریال تکمیل شده است اما ارزش واقعی این استخر بیش از این مبلغ است.

استاندار مرکزی یادآور شد: در مرحله انتخاب پیمانکار بهره‌بردار استخر هستیم و در روزهای نزدیک این استخر در اختیار کارگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار