مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

تحقق توافقات دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امری ضروری است

«بیانی» با اشاره به حمایت‌های استاندار فارس از خانواده بزرگ ایثارگری استان، از پیگیری مجدانه تحقق توافقات دستگاه‌های اجرایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ - 12September 2024
تحقق توافقات دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امری ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در گفتگو با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: در دوره کوتاه دوران با برکت شهید خدمت آیت الله رئیسی اقدامات خوبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس رخ داد و توافقات خوبی بین بنیاد و دستگاه‌های اجرایی مختلف انجام شد که توافق با استاندار فارس جزء توافقات ارزشمند با نهاد‌ها ودستگاه هاست و حمایت همه جانبه دکتر ایمانیه از جامعه ایثارگری و بنیاد شهید، مقوم کار‌ها وتاثیر گذار در برنامه‌ها بوده است.

بیانی افزود: ازجمله این توافقات، توافقاتی در حوزه درمان جامعه ایثارگری و جانبازان است که ساخت مرکز توانبخشی سلمان فارسی ویژه جانبازان قطع نخاعی و بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز ویژه خدمت به جانبازان اعصاب و روان استان از جمله این توافقات محسوب می‌شود.

وی همچنین از ساماندهی قبور مطهر شهدا خبر داد و گفت: توافقی برای ساماندهی قبور مطهر شهدا انجام شده که کماکان در حال پیگیری این موضوع هستیم و توافق برای راه اندازی مجمع خیّران ایثار و شهادت استان فارس به عنوان نخستین بار در سطح کشور صورت گرفته است که در همه این اقدامات، استاندار فارس به صورت ویژه حامی جامعه ایثارگری بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه دو عنصر «برنامه ریزی» و «پیگیری» در اصول مدیریت اسلامی در راس کار قرار دارد، گفت: ما بر اساس این دو اصل مهم مدیریت اسلامی کار‌ها را دنبال می‌کنیم.

وی یاد آور شد چنانچه پیگیری درهر کاری ضعیف باشد نتیجه نیز ضعیف خواهد بود لذا مجدانه پیگیر امورات وتوافقات هستیم تا به نتیجه برسیم برهمین اساس جلسه‌ای به اتفاق سردار کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با استاندار فارس داشتیم که درخواست کردیم توافقات مابین دستگاه‌های اجرایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هرچه سریع‌تر محقق شود تا بتوانیم خدمت بهتر و شایان تری را به جامعه ایثارگری استان فارس داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار