مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

حرکت معنوی «بیت سیاح» در تاریخ ورزش ایران ماندگار خواهد شد

سردار مرادحاجتی ارزش مدال معنوی بیت سیاح را فراتر از مدال آهنی دانست و گفت: استقبال بی نظیر مردم در تهران و اهواز نشان داد که حرکت ارزشمند شما کمتر از مدال طلا برای ملت متدین ایران نیست.
کد خبر: ۶۹۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۷ - 13September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان شامگاه دیروز (پنج شنبه) با حضور در منزل «صادق بیت سیاح» قهرمان خوزستانی کاروان پارالمپیک ایران از افتخارآفرینی و وفاداری وی به اهل بیت در رویداد جهانی پارالمپیک پاریس قدردانی کرد. 

وی در این دیدار ارزش مدال معنوی بیت سیاح را فراتر از مدال آهنی دانست و اظهار داشت: استقبال بی نظیر مردم در تهران و اهواز نشان داد که حرکت ارزشمند شما کمتر از مدال طلا برای ملت متدین ایران نیست من هم به نمایندگی از خادمان اهل بیت در حوزه دفاع مقدس بر بازوی شما که پرچم بانو ام‌البنین را در جهان بر زبان‌ها جاری کرد بوسه می‌زنم و امیدوارم شاهد درخشش شما در مسابقات جهانی و آسیایی باشیم.

نام بیت سیاح در تاریخ ورزش ایران ماندگار خواهد شد

سردار مرادحاجتی ضمن تقدیم هدایایی و تصویری ماندگار از پرتاب نیزه و پرچم‌ ام‌البنین به وی، گفت: امروز یاد سردار شهید «علی هاشمی» افتادم و جمله معروف مقام معظم رهبری که فرمودند: اسم شهید «علی هاشمی» سردار جوان عرب خوزستانی، اهل اهواز فراموش نخواهد شد و شک ندارم که اسم «صادق بیت سیاح» این جوان عرب اصیل خوزستانی نیز از دفتر تاریخ ورزش ما پاک شدنی نیست.

«صادق بیت سیاح» در رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس موفق به کسب مدال طلا همراه با رکوردشکنی در این رشته شد اما مسئولان مسابقات به بهانه شادی وی با پرچم حضرت ام البنین (س) با اعلام دیسکالیفه (فاقد صلاحیت) شدن وی این مدال طلا را پس گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار