به‌مناسبت سالروز امامت حضرت مهدی (عج) منتشر شد؛

برای طلوع خورشید+ نماهنگ

رسانه «KHAMENEI.IR» که وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است، در کانال‌های فضای مجازی خود نماهنگ «برای طلوع خورشید» را به‌مناسبت فرارسیدن سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) منتشر کرد.
کد خبر: ۶۹۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 13September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، رسانه «KHAMENEI.IR» که وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است، در کانال‌های فضای مجازی خود نماهنگ «برای طلوع خورشید» را به‌مناسبت فرارسیدن سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) منتشر کرد.

در این نماهنگ، بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تأثیر اعتقاد به ظهور و وجود حضرت حجت (عج) منتشر شده و علاوه بر آن، تلاوت کامل زیارت «آل یس» نیز در این نماهنگ قرار داده شده است.

برای طلوع خورشید+ نماهنگ

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ظهور حضرت مهدی (عج) فرمودند: 

«السلامُ علیکَ ایُّها العَلَمُ المَنصوب و العِلمُ المصبوب و الغوثُ و الرحمةُ الواسعةِ وَعداً غیرَ مکذوب/ سلام ما بر تو ای پرچم افراشته عدل خدا و علم و حکمت موهوب حق (خدا داده، عطا شده، هبه) و پناه خلق و رحمت واسعه الهی بر تمام عالَمیان که ابداً در آن خلاف نخواهد شد» (فرازی از زیارت «آل یس»)

وعده تخلف‌ناپذیر الهی است. یاد امام زمان (عج)، نشان‌دهنده این است که خورشید طلوع خواهد کرد و روز خواهد آمد. 

معتقدین به ظهور حضرت حجت (عج) و وجود ایشان، هیچ‌گاه دچار نومیدی و یأس نمی‌شوند و می‌دانند که قطعاً این خورشید طلوع و این تاریکی‌ها و سیاهی‌ها را برطرف خواهد کرد.»

انتهای پیام/ 118

 

نظر شما
پربیننده ها