امام‌ جمعه کازرون:

توجه به اصلاح جامعه از ویژگی‌های دوستداران حضرت مهدی (عج) است

حجت الاسلام «صباحی» با اشاره به نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام عصر مهدی صاحب الزمان گفت: توجه به اصلاح جامعه و حضور در صحنه از ویژگی‌های دوستداران حضرت مهدی (عج) در جهت حرکت به سمت قله‌های رفیع است.
کد خبر: ۶۹۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲ - 13September 2024

توجه به اصلاح جامعه از ویژگی‌های دوستداران حضرت مهدی (عج) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان کازرون اظهار داشت: نباید نسبت به همسایه  خود بی‌تفاوت باشیم چرا که رعایت حقوقو همسایه جزو بزرگترین حقوق در اسلام است.

خطیب جمعه کازرون گفت: همسایه‌داری راه رسیدن به بهشت است و باید در حق همدیگر بهترین‌ها باشیم چرا که همسایه‌داری از سفارشات و تاکیدات پیامبر اکرم (ص) است.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: خدا را در نظر بگیریم زیرا در همسایه‌داری رازدار همسایه  بودن، دوری از  اذیت و آزار همسایه و رسیدگی به امور همسایگی به بهترین نحوه در دین اسلام سفارش و تاکید شده است.

وی بیان داشت: شیرین‌ترین لحظه عالم در هر فرد احساس وجود امام زمان (عج) است و حضور امام برای اهل تقوا کاملا ملموس است.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی اذعان کرد: دعا خیر امام زمان(عج) شامل حال و نصیب همه ی مسلمانان می‌شود و فرج به معنای حضور هست و امام زمان (عج) به همه امور تسلط و آگاهی دارد و در همه حال حضور دارد.

خطیب نماز جمعه  کازرون اظهار داشت: کسی که احساس حضور امام زمان (عج) دارد از گناه دوری می‌کند و بیشترین خدمت را به مردم انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: توجه به اصلاح جامعه و حضور در صحنه از ویژگی‌های دوستداران حضرت مهدی (عج) در جهت حرکت به سمت قله‌های رفیع است.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی با توجه به در پیش بودن روز اورژانس ضمن قدردانی  از زحمات و تلاش‌های اورژانس شهرستان کازرون در ماموریت و حوادث از مردم جهت تشکر از این عزیزان در روز 26شهریور در پایگاه‌های اورژانس دعوت به عمل آورد.

وی در انتها با توجه به گِله های دائمی مردم کازرون در موضوع پیاده‌روها  که محل رفت و آمد مردم توسط برخی کسبه محدود شده همت جمعی مردم و مسئولین ذیربط را عامل برطرف شدن مشکل پیاده رو در کازرون دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار