معاون انتظامی استان کرمانشاه:

بازنشستگان افتخار سازمان خدمتی خود و نظام و کشور هستند

سرهنگ «چناری» گفت: این افراد پس از سال ها کار و تلاش صادقانه اینک به درجه و افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، انسان هایی که باعث افتخار سازمان خدمتی خود و نظام و کشور هستند.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 14September 2024

بازنشستگان افتخار سازمان خدمتی خود و نظام و کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «یونس چناری» معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با اعضای وابسته و پیشکسوتان فراجا در کرمانشاه اظهار داشت: این افراد پس از سال ها کار و تلاش صادقانه اینک به درجه و افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، انسان هایی که باعث افتخار سازمان خدمتی خود و نظام و کشور هستند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از پیشکسوتان و اعضای وابسته فراجا به عنوان گنجینه های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی یاد و گفت: نظرات، پیشنهادات و رهنمودهای این افراد در همه حال می تواند راهگشا باشد و حتما از آن استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اعضای واسته فراجا از شریف ترین و خدوم ترین اعضای خانواده بزرگ انتظامی محسوب می شوند که سال ها با عزت نفس برای امنیت کشور تلاش کرده‌اند و اینک چراغ راه و الگویی شایسته برای همکاران جوانتر خود هستند.

سرهنگ چناری ادامه داد: قطعا با الگوگیری از منش و رفتار بازنشستگان سرافراز و تداوم راه آن ها می توان اقدامات بسیار خوبی را برای رفاه حال شهروندان و انجام هرچه بهتر وظایف انجام داد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بدون شک بخشی از موفقیت های همکاران بازنشسته مرهون همراهی و کمک خانواده هایشان بوده است چرا که اگر پشتیبانی آن ها نبود این درجه از موفقیت نیز حاصل نمی شد.

وی در پایان گفت: در خواستی که از پیشکسوتان فراجا داریم این است که مجموعه انتظامی را از نظرات و مشورت های خیرخواهانه خود بی نصیب نگذارند چرا که همه ما به راهنمایی های این عزیزان نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار