امیر آراسته در قزوین

در منطقه کشوری امن تر از ایران روی نقشه جغرافیایی وجود ندارد

امروز در منطقه کشوری امن تر از ایران روی نقشه جغرافیایی وجود ندارد، کشور ما هم نفت دارد و هم چهار راه اصلی جهان است و به دشمنان هشدار می دهیم که کاری نکنند تا قدرت نظامی ما را آزمایش کند.
کد خبر: ۶۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ - 04February 2016

در منطقه کشوری امن تر از ایران روی نقشه جغرافیایی وجود ندارد

به گزارش دفاع پرس از قزوین، امیر علی آراسته معاون هماهنگکننده نیروی زمینی ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: حادثه برجام یک حادثه بزرگی بود اما هر آنچه که قرار بود ما به آن برسیم بصورت کامل نرسیدیم.

وی در ادامه افزود: امروز در منطقه کشوری امن تر از ایران روی نقشه جغرافیایی وجود ندارد، کشور ما هم نفت دارد و هم چهار راه اصلی جهان است و به دشمنان هشدار می دهیم که کاری نکنند تا قدرت نظامی ما را آزمایش کند.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: آمریکا دائماً در حال توطئه و نیرنگ در منطقه است طالبان و القائده و داعش را در جهت تضعیف اسلام به وجود آورد و حمایت می کند.

 امیر آراسته گفت: دشمن بداند که نیروهای مسلح ما آمادگی کامل جهت مقابله با هر گونه تهدیدی را دارند و بداند که برای انبار کردن تسلیحات و موشک هایمان با کمبود جا مواجه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران فارغ از تمام مسائل سیاسی در انتخابات آتی فقط گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا باشند و با هیچ قشر و گروهی و سازمانی رفت و آمد و بده بستان نداشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها