دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

دریادار دوم عباسی گفت: از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس با توجه به کیفیت برگزاری آن می‌توان به استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد، دانش آموزان و جوانان در ۴۲ برنامه فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد.
کد خبر: ۶۹۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷ - 14September 2024

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دریادار دوم «رضا عباسی» با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر تبریز حجت الاسلام والمسلمین «احمد مطهری اصل» دیدار و به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداختند.

دریادار دوم عباسی ضمن اشاره به اهمیت یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع جهت تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان، همسران رزمندگان و هنرمندان فعال در این حوزه خبر داد.

عباسی گفت: از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس با توجه به کیفیت برگزاری آن می‌توان به استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردن نهاد، دانش آموزان و جوانان در ۴۲ برنامه فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه از افتتاح و رونمایی طرح‌های عمرانی و سوژه‌های محتوایی موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس نام برد. این طرح‌ها شامل رونمایی از نقشه جامع باغ موزه دفاع مقدس مصوب کمیسیون، افتتاح از ۴ یادمان شهید گمنام، رونمایی از ۱۰ سوژه محتوایی، ۲۰ عنوان کتاب صوتی و مکتوب و افتتاح دیواره‌های مسیر دسترسی و روشنایی کامل باغ موزه دفاع مقدس می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها