درخشش فرهنگسرای گلستان در مسابقه «رویاپردازی با ابزار هوش‌مصنوعی»

پرناز سلیمی از نوجوانان نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» فرهنگسرای گلستان موفق به کسب رتبه اول در اولین مسابقه رویاپردازی، نویسندگی و روایتگری با ابزار هوش مصنوعی شد.
کد خبر: ۶۹۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶ - 14September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، اولین مسابقه رویاپردازی، نویسندگی و روایتگری با ابزار هوش مصنوعی در شرایطی برگزار شد که ۱۱۰ نوجوان از فرهنگسرا‌های مختلف پایتخت در قالب اجتماع بزرگ نوجوانان عضو حلقه «بچه‌های ایران آینده» گردهم آمدند و در فضایی خلاقانه، روایت رویاگونه خود را با خلق یک شغل جدید برای آینده ارائه دادند. 

درخشش فرهنگسرای گلستان در مسابقه «رویاپردازی با ابزار هوش‌مصنوعی»

این رویداد رقابتی با هدف ایجاد فضای انگیزشی برای نوجوانان، برگزار شد و این گروه سنی علاوه بر رویاپردازی برای شغل آینده خود به نوشتن پیرنگ و تصویرسازی با ابزار هوش مصنوعی پرداختند. در پایان، ۳ نوجوان برتر که بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها را ارایه کرده بودند، معرفی شدند و جوایزی به ارزش ۱ تا ۳ میلیون تومان را دریافت کردند.
 پرناز سلیمی از نوجوانان نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» فرهنگسرای گلستان، ضمن درخشش در این مسابقه، موفق به کسب مقام اول شد و جایزه نقدی سه میلیون تومانی را به دست آورد. 

طرح خلاقانه او «واقعی شدن داستان‌های کتاب» نام داشت که توانست نظر داوران را به خود جلب کند. 
پرناز سلیمی، متولد ۱۳۸۹ دانش‌آموز مقطع نهم متوسطه اول دبیرستان نرگس واقع در منطقه ۸ است که دارای مدرک تجوید تکمیلی قرآن کریم، سابقه چند سال قرائت قرآن و رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف ادبی، ورزشی، مذهبی و ... است. وی همچنین تجربه نویسندگی، فعالیت در حوزه‌های رسانه‌ای، تولید محتوای ادبی و همکاری با موسسه نوجوان برنا را دارد.

درخشش فرهنگسرای گلستان در مسابقه «رویاپردازی با ابزار هوش‌مصنوعی»

 لازم به ذکر است سلسله نشست‌های «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان، در فرهنگسرا‌های شهر تهران در حال برگزاری است و تاکنون یازده نشست از این سلسله نشست‌ها در فرهنگسرای گلستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها