ابوعبیده: حمله موشکی یمن تاثیر مهمی در روند نبرد «طوفان الاقصی» دارد

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام گفت: حمایت ملت عزیز یمن از برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای جانفشانی در این راه را ارج می‌نهیم.
کد خبر: ۶۹۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 15September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در پیامی تلگرامی حمله موشکی امروز نیرو‌های مسلح یمن به هدفی نظامی در نزدیکی تل آویو را تبریک گفت و اظهار داشت که «حمایت ملت عزیز یمن از برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای جانفشانی در این راه را ارج می‌نهیم».

ابوعبیده: حمله موشکی یمن تاثیر مهمی در روند نبرد «طوفان الاقصی» دارد

ابوعبیده تاکید کرد که «نوع سلاح به کار گرفته شده در این عملیات و ماهیت هدف مورد حمله قرار گرفته شده و جزئیات دیگری که برادرانمان در یمن، ما را در جریان آن قرار دادند، بیانگر تحولی بزرگ است که تاثیرات مهمی در روند و آینده نبرد طوفان الاقصی بر جای خواهد گذاشت».

سخنگوی شاخه نظامی حماس بیان داشت که «رژیم صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه غرق است و امروز این رژیم که به همراه متحدانش در رهگیری و ساقط کردن یک موشک ناکام ماند، عاجزتر از آن است که جنگ را در جبهه‌های دیگری گسترش دهد؛ به نحوی که هزاران موشک و اقدامات غافلگیر کننده را دریافت خواهد کرد. چنین اقدام احمقانه‌ای (گسترش جنگ) نشان خواهد داد که نتانیاهو رژیم پوسیده خود را به سمت فاجعه‌ای حتمی پیش می‌برد».

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار