فرماندار شهرستان ملایر:

ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای آغاز سال تحصیلی ضروری است

«اسماعیلی» گفت: فضاسازی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای آغاز سال نو تحصیلی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای حقیقی و فضای مجازی ضروری است
کد خبر: ۶۹۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹ - 16September 2024

ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای آغاز سال تحصیلی ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: فضاسازی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای آغاز سال نو تحصیلی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای حقیقی و فضای مجازی ضروری است.

وی افزود: آماده سازی جامعه برای آغاز سال تحصیلی‌ باعث هرچه شاداب‌تر شدن محیط اجتماعی می شود و در کنار این امر مهم، ایمنی ایاب و ذهاب و سرویس‌های مدارس از اولویت‌هاست.

فرماندار ملایر عنوان کرد: روند بازگشایی مدارس شهرستان به شکل بسیار خوبی در حال انجام است و از جمله اقدامات مهم ثبت نام حدود ۹۹ درصدی جمعیت دانش آموزی در حدود ۴۱۰۰۰ نفر در مدارس سطح شهرستان ملایر است، همچنین آماده بودن و توزیع به هنگام کتاب های درسی و پیشرفت خوب پروژه مهر قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: ترمیم، تجهیز و نوسازی مدارس باید به جدیت دنبال شود و فضاهای آموزشی محلی امن و شاد برای رشد کمی و کیفی دانش آموزان عزیز باشد، اتخاذ تدابیر لازم توسط متولیان امر یک وظیفه بین دستگاهی است و بخشداران، دهیاران، مجموعه انتظامی، امدادی و دیگر مسئولین باید برای سال تحصیلی جدید هماهنگ و آماده باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار