سلیمانی: باید در جهت تعالی شعر دفاع مقدس گام برداریم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید در جهت تعالی شعر دفاع مقدس گام برداریم.
کد خبر: ۶۹۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 17September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت به‌مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی با عنوان «سرود سرو» که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات بنیاد برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت مورد تاکید شهدای سال‌های دفاع مقدس قرار داشت.

وحدت و همدلی مورد تاکید شهدای سال‌های دفاع مقدس قرار داشت

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به تاکید فرمایش رهبری در جهت اهمیت خلق آثار هنری و فرهنگی به شرح فراز‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب پرداخت و اظهار‌داشت: کار فرهنگی خودش جهاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی ضمن خیر مقدم به شاعران ایثار و شهادت خاطرنشان‌کرد: وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت مورد تاکید شهدای سال‌های دفاع مقدس قرار داشت که باید در این ایام هم بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید در جهت تعالی شعر دفاع مقدس گام برداریم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تداوم برگزاری مراسم شعر ایثار و شهادت، گفت: امیدوارم بتوانیم سالی چندبار این مراسم را در حوزه فرهنگی برگزار کنیم و سیاست‌گذاری صحیح برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار