معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان یزد در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت خوب رسانه‌های استانی در هفته انتظامی/ ارتباط هدفمند و موثر شهروندان و پليس با همکاری رسانه ها

سرهنگ یاوری گفت: در هفته انتظامی از ظرفیت خوب رسانه‌های استانی برای معرفی خدمات پلیس به شهروندان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۹۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ - 17September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «مجيد نعيم ياوری» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان یزد در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس، ضمن اشاره به نقش مهم رسانه ها در جامعه اظهار داشت: همکاری خوب اصحاب رسانه با پليس، نقش مثبتی را در افزايش احساس امنيت شهروندان دارد. 

وي ضمن اشاره به توليد و انتشار توصيه و هشدارهای پليس در خصوص پيشگيری از بروز جرايم گفت: با انتشار مطالب و توصيه های ارائه شده توسط پليس می توان از بروز بسياری از جرايم به خصوص سرقت، جلوگيری به عمل آورد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی پليس استان يزد استفاده از ظرفيت رسانه ها در برنامه های مشاوره ای در محلات مختلف را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مشاوران و مددکاران پليس خدمات مشاوره ای را در زمينه های مختلفی به شهروندان ارائه می دهند که اين اقدامات نتايج مطلوبی را نيز در بر داشته است. 

نعيم ياوری در خاتمه ضمن اشاره به برگزاری هفته فراجا از 13 تا 19 مهر امسال گفت: در هفته انتظامی از ظرفيت خوب رسانه های استانی برای معرفی خدمات پليس به شهروندان استفاده خواهيم کرد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی پليس استان يزد گفت: افزايش تعامل و ارتباط هدفمند و موثر شهروندان با پليس که از طريق رسانه ها برقرار می شود در ارتقای رضايت مندی مردم تاثيرگذار است.

سرهنگ نعیم یاوری گفت: پليس اقدامات خوبی را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی انجام داده که برای رسيدن به اهداف موردنظر، نيازمند ياری رسانه ها هستيم.

نعيم ياوری ضمن اشاره به خدمات مشاوران و مددکاران کلانتری ها افزود: مشاوران و مددکاران پليس در کلانتری ها در حوزه های گوناگون خدمات مشاوره ای را به مراجعان ارائه می دهند که می توان گفت؛ مشاوران پل ارتباطی مردم يک محله و پليس هستند.

وی ضمن تقدیر از همکاری «ندا دهقانی زاده» خبرنگار دفاع مقدس یزد از انتشار به موقع اخبار حوزه نیروی انتظامی استان بر همکاری بیشتر در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری میزگردها تاکید کرد. 

تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار