یاران خراسانی ۱۱۸؛

شهید وزین: مادرم صبر در غم فرزند کوه‌ها را به لرزه در می‌آورد

بسیجی شهید سید جواد وزین در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: دوست دارم در سر مزارم شيرينى بياوريد و عطر و گلاب پخش كنيد. مادر جان دلم مى‌خواهد چنان استوار باشى كه كوه‌ها به لرزه درآيند. چنان با خلوص نيت صحبت كنى كه روحم شاد گردد و خداوند از تو و غيره راضى و خشنود شود همانطور كه هست.
کد خبر: ۶۹۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 17September 2024

شهید وزین: مادرم صبر در غم فرزند کوه‌ها را به لرزه در می‌آوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید جواد وزین» چهارم تیر ۱۳۴۴، در شهرستان بجنورد دیده به جهان گشود. با شروع جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در نهایت پنجم اسفند ۱۳۶۲، با سمت تخریبچی در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید والامقام مدت‌ها در منطقه ماند و سرانجام پس از تفحص ۲۲ دی ۱۳۷۴، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه بسیجی شهید جواد وزین

دوست دارم در سر مزارم شيرينى بياوريد و عطر و گلاب پخش كنيد. مادر جان دلم مى‌خواهد چنان استوار باشى كه كوه‌ها به لرزه درآيند. چنان با خلوص نيت صحبت كنى كه روحم شاد گردد و خداوند از تو و غيره راضى و خشنود شود همانطور كه هست. پس مادرم و خواهرم پدرم و برادرم صحبت برادر كوچكتان و پسرتان اين است كه ياد خدا دل‌ها را آرامش مى‌دهد ياد خدا را از دل‌هايتان بيرون مياوريد.

پدرم و برادرم به‌عنوان یک بنده گنهكار شما را به نماز توصيه مى‌كنم كه نماز را بر پا داريد چون پشتوانه محكمى است براى آينده شما كه شما و بقيه و كلا همه را از فحشا و منكرات دور مى‌دارد به معبود واقعى مى‌رساند و دگرگون مى‌كند و درگه حق تعالى خشنودى و قربت پديد مى‌آورد.

ای مردم همیشه در صحنه چنان عمل کنید که پاسخگوی خدا و خون شهیدان باشید و گام‌های استواری را با ایثارگری‌های خود در جای پای شهدا قراردهید.

فقط پيام بنده حقير به آن عده كه هم اسلام را مى‌خواهند و هم دنيا را دوست دارند و دل نمى‌كنند و اين دنيايى بودن مانع حركتشان در راه حق مى‌شود تذكر اين است اسلامى را كه شما دوست داريد در هنگام جنگ مخالف دلتنگى‌هاى دنيوى است پس بپاخيزيد و راه را برويد. راه همان راه است و زمين همان زمين است خون همان خون است، هدف همان هدف است مكتب همان مكتب است حسين همان حسين است پس دلبستگى‌ها را كنار بگذاريد پيش رويد چون در آن دنيا، مال بدرد انسان نمى‌خورد اعمال  بدرد مى‌خورد پس از همين حالا هنوز هم دير نشده است بپاخيزيد و بسيج شويد يا به ناكثين و غيره باج سخن ندهيد.

اميدوارم كه خداوند همه ما را در راه حق و گشايش تعاليم شايسته هدايت كند تا بيشتر و استوارتر گام برداريم به درگاهش نزديكى پيدا كنيم و با افتخار بر مرگ زيبا بوسه ابديت بزنيم.

انتهای پیام/

   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار